12 Augusti

Asså damp jag får nu! typ tredje gången jag skriver detta inlägg och det sparas inte -.-


Idag så skulle jag åkt med mamma till veda vid typ 8-9 men hon väckte mig aldrig och jag fick antingen gå eller inte åka dit alls och eftersom vi ska bort ikväll hade jag lite grejer att fixa och jag orkar verkligen inte ha brottom så jag stannade hemma istället. Jag måste hitta en tröja som verkligen är HELT borta :O Kan bara inte hitta den :(( Imorgon är det augustidressyren och jag ska vara funktionär. På lördagen är jag löpare och staketöppnare tror jag :P Och på söndagen är jag staketöppnare och framridningen :P Hela söndagen är jag men Sofia Killander om det inte ändrats något :P Vissa ridskoleryttare ska oxå vara med och tävla, jag tror att de är typ 6 eller 7 st som är med så det kan ju bli lite kul att titta på dem :) Jag är staketöppnare i den klassen också :)) Eller så är jag staketöppnare till banan brevid men man kan titta iaf :D På måndag börjar ridningen! :D Undra vem jag får :P Hoppas nog på Jane, Colleen eller Fanta <3 Sen veckan efter det börjar dressyrspecialen :D <332 Hoppas jag får nån rolig där också. Hoppas på samma som innan :D Verkligen taggad nu!!! Synd bara att Hanna slutat i måndagsgruppen nu också :(( Och sen just det. Sanna är på Irland så jag ska få rida Molle på tisdag och ska få träna för Lena på honom! Kommer bli grymt kul. Hoppas jag kan få med mig någon som kan fota :D <3 Då blir det antagligen mkt ridning nästa vecka :D
Glöm inte bort frågestunden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0