26 Augusti

Filmerna är på mammas mobil men så fort hon inte använder den så laddar jag upp dem ;) Hittade en super söt bild på Tucke där också <3
Imorgon så ska jag säkert sova halva dan (a) sen vid 5 åker vi till Fanny ;) På söndag så ska jag plugga lite och sen sova eller tvärt om :P
Grejen jag pratade om som jag skulle göra med Tucke. Tänkte berätta det nu ;) Jag tänkte ställa upp i en klubbtävling på Veda :)) Om han hinner bli frisk. Jag har ju sagt att jag inte ska tävla honom eftersom jag vill rida ponnycupen i dressyr istället och får därför inte ha tävlat samma år. Men jag har redan tävlat iår men nästa år så inge mer lokala tävlingar på Tucke :'(  Men nu skulle jag kunna tävla MSV om jag ville :P Men istället kanske det blir en liten klubb LC :P <3 Hoppas verkligen han hinner bli bra nu. Tävlingen är i slutet av september så om han hinner bli frisk på lite mer än månad så är det ju super. Men just nu får han trava 2 långsidor och galoppera två långsidor. Vi får se hur det blir. Har ingen aning än men jag hoppas ;)

Fina killen som väntar på att få tävla <3


Kommentarer
Postat av: Carro :)

DÅ KOMMER JAG OCH TITTAR!!! :D :D

2011-08-27 @ 08:49:46
URL: http://lizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0