Augustidressyren

Mamma väckte oss vid 6 och så åkte vi nästan direkt till Veda. Det var nästan ingen där men lite var det iaf. Jag skulle vara staketöppnare med Sofia och hon kom en kvart efter mig. Vi stog där och öppnade staket rätt länge :P Vi öppnade till MSV kommer inte ihåg om det var C:1 eller A:1 :P Efter lunch var jag på framridiningen. Passade även på att skaffa en till flodhäst.... <3 bilder kommer!! Jag och Jennie hade lite kaos ibland med annars gick det toppen. Framridning tycke rjag är en av de roligaste grejerna eftersom man inte bara gör samma sak hela tiden. Man kan sitta och prata och sen när det kommer nån så hjälper man det :P Som i krubban typ men utan att man säljer godis....;P Jag och Jennie blev avbytta i slutet av Intermediären då vi chillade ett tag eftersom att ingen behövde hjälp. Vi gick runt och kollade lite i en affär precis vid banan. Hittade ett super super fint träns. Så himlans fint och när jag såg det tänkte jag: ååh det här skulle passa toppen på Tucke, undra om jag kankse ska köpa det, hur mkt kostar det?? Svaret stog på prislappen: 6000 kr! Då blev jag lite sur -.- Aja fint var det -.- Men jag köpte ett par blåa lindor för 100 kr :D super fina :D <3 Ska börja rida med dem när han är igång lite bättre. Om de passar bra på Molle kanske jag har dem på träningen på tisdag :)) Men när jag och Jennie chillat ett tag så hoppade jag in som löpare ett tag. Sen tog Jocko över och då gick jag och Jennie och fotade hästarna i hagen. Bailey var såååå himlans söt på bilderna <33 När vi kom tillbaka var det prisutdelning och vi började långsamt bära undan lite grejer. När allt var borta så åt vi lite kyckling som var kvar. Alla ryttare hade fått en Goodiebag från Familjeapoteket och det var rätt många över så alla funktionärer fick en :)) Rätt nice ;P Imorgon är det ridning och jag är sååååå taggad!! Nej! Jag är inte taggad längre -.- för trött för att tagga så vi får se imorgon... Imorgon kommer iaf bilderna från idag och igår för just nu tänker jag soooovaaaa! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0