Bad Update

Tisdag:
Skolan gick väll som vanligt. Det var elevrådsfoto också. Lektionen innan var idrott -.- Vi hade kört flaggan och jag hade sprungit en massa -.- Snacka om jag var röd i ansiktet när vi skulle fotas. Jag såg helt muppad ut xp Sen så red Jag sötnosen. Red på stubbåkern och han var fin som vanligt :) <3 Kom hem vid 9 och typ somnade i bilden.....

Onsdag:
Idag var det skolfoto i klassen. Jag såg helt muppad ut idag också. Vi var 31 pers som skulle fotas och stog typ på varann -.- Varmt.... xp Sen följde jag med Vilma hem. Påvägen hämtade vi hennes hund Siri på hennes hunddagis. Sen fick jag skjuts av Vilmas pappa till tåget och åkte hem. Nu har Ida kommit också :)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0