Bad Update

Sorry för bad update men jag har ju sommarlov!! :D igår fick jag rycka in och rida Tucke för Adam ville helt plötsligt inte. Skit unge -.- Men Tucke var iaf underbar :D <3 Som vanligt ;)) Sen igår var mamma och pappa på fest och det betyder att jag och Adam måste sitta hemma och kolla på film några timmar. Det blev Trassel denna gång. Den var väll helt okej :) Jag gick o la mig halv 5 och vaknade 11 -.- Trött -.- Men ikväll blir vi upp hela natten :D Ska snart åka till Lisa där Hanna och Carro också kommer ;) Hanna skulle ta med pizza sen går vi o köper chips och så ;) Kommer bli grymt kul :D Ni får kanske en liten uppdatering hemma från Lisa ;) vem vet? ;) Annars blir det väll imorgon ;) Imorgon ska vi också rida in hästarna från betet :)) Tar såklart min lilla Fanta om ingen annnan liten jäkel tar henne innan >:( haha Colleen finns ju också :D <33 Älskar dem båda lika mkt :D Yrsa får ju inte gå på bete så hon finns ju inte :(( Blev jätte ledsen förra året när jag fick reda på att hon inte var där så jag fick ta Pg istället och hon var grymt mysig :D <3 Men inte taggad på att komma hem :P gulle <3 Hehe älskar bara ston (a) Fanta, Colleen, Yrsa och Pg hehe :P
Men nu blir det en liten paus tills jag får ork att blogga och nåt att blogga om ;) Inge kul o läsa vad jag äter till frukost eller?? Haha :P
Tänkte också ha en liten frågestund snart ;) eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Visst va d sött. =D

2011-08-06 @ 14:53:12
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0