Bästa helgen <3

I lördags sov vi ju hos Lisa ;) Jag kom dit vid 4-5 och sen kom Carro efter ett tag kom Hanna pizzorna <3 Vi hade det super chill hela kvällen <33 Tänker inte blogga om det så mkt för det skulle ta några år... och det är inte så jätte kul heller vi körde mest "Jag har aldrig" haha :P Grymt kul <33 På söndagen hämtade Hannas pappa oss och körde oss hem till Hanna och sen där fick vi skjuts av Hannas mamma till veda. Vi var där ett tag innan vi gick mot hagen för våra pållar <33 Jag tog ju Fantas direkt. Jennie blev lite sur på mig för att jag tog Fanta (a) hehe :P När vi skulle ta in hästarna så galopperade dem några varv innan vi tog dem. Jag hade tagit på Fanta tyglarna över halsen och samma sak hade Michelle gjort med Bailey. Wilma hade fått på hela tränset på Käck och precis då ser jag typ halva flocken dra iväg i världens fart med Bailey i täten med tränset hängade brevid "/ Jag tog av Fanta tränset och backar undan. Wilma försökte hålla i Käck men han reste sig och Wilma släppte och backade undan och PANG var han också i full galopp "/ Bailey's pannband gick sönder annars var det helt :) Men sen gick vi och fångade dem och red tillbaka. Sen var det ju några stora hästar kvar också. Jag tog Lizt som var lite bråkig och fånga men endå snäll ;) Sen åkte vi hem och chillade (a) :P Imorgon blir det Fanny :D Har inte träffat henne sen skolavslutningen :O INTE okej !! :O <3

Söt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw tack

2011-08-09 @ 14:06:14
URL: http://fanny-alltochlitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0