Dagens

Dagens humör: Trött... 
Dagens borde:
Göra nått annat än datorn -.-
Dagens frisyr: Tofs
Dagens outfit: Blåa mjukisbyxor, rosa linne
Dagens planer: Tucke <3
Dagens materiella vill ha: Systemkamera
Dagens längtan: Dressyrspecialen nästa fredag!
Dagens tråkigaste:
att jag har tråkigt kanske?
Dagens personer: Hehe, har bara träffat min brorsa idag...så han typ...
Dagens låt: Stereo Hearts-Gym class heroes

Ja, som ni fattar så har jag typ sovit bort halva dan.... mamma kommer hem vid 4-5 då vi åker till stallet och rider. Tucke får travas och galopperas en långsida nu. Bättre än bara skritt ;P Längtar tills han blir bra!! Just nu är det mest skritt några ggr i veckan. Också väldigt taggad på dressyrspecialen nu!! Undrar vilken häst man får! Har fått reda på lite fler som ska vara med i min grupp:
Hanna, Lisa, Viktoria, Jennie, Alexandra, Ylva, Michelle? Tror det är dem iaf. Inte säker på Michelle men vi får se nästa vecka!! Snart är det säkert stallvärdinnemöte också, hoppas det inte är när jag är bortrest men mamma sa att det kanske skulle vara i helgen men hon var inte säker så det kanske blir helgen efter eller nått :P På måndag börjar skolan.... -.- åh inte taggad alls -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0