Degens ridlektion

Jag och Jojjo kom till stallet vid 4. Ingen i vår grupp hade fått hästar än, sen kom Sofia och delade ut lite hästar i vår grupp. Jag och Jojjo sa vilka vi ville ha och jag ville ha Jane och blev uppsatt på henne. Sen kom Jennie och vi började mocka och mockade alla stall på ca 20 min :O super bra! :D När jag precis skulle börja göra klart Jane så fick alla byta utom jag :D Fast typ 5 minuter senare fick jag byta ändå D': Till Trocadero som jag också ville ha lite "/ Men mer Jane :(( Men jag började fixa Trocisen och allt gick bra. Vi skulle rida ute så vi hoppade upp på stallplan. Vi red skogsvägen till sommarhagen. Han var super fin :D Förutom i galoppen då han drog iväg men jag lyckades ändå lugna ner honom efter ett tag ;P riktigt nöjd över idag :D <3 Super taggad tills nästa vecka då det är dressyrspecial också ;D Bara en fux kvar denna vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0