EM i dressyr

Som ni kan se så sitter jag och kollar på EM i dressyr just nu ;) Tror det är Grand Prix (?) Det är iaf super duper fina hästar ;O Men de slår aldrig mig och Michelle ;) <3 Haha :P Han som leder nu har 82% :O Skulle också vilja rida på 80% nån gång :'( Får nog vänta ett par år med att ens komma upp till 70% :P
åhh vad jag blev taggad på att rida när jag ser alla fina dressyrhästar nu... kollade upp i helgen hur en sån kavaj alla har, de här långa med färgad på nacken och färgade små trianglar nere vid magen typ :p lite svårt att förklara, men på augustidressyren så var det ett tält man kunde köpa en massa hästgrejer då fanns en sån kavaj och den kostade 5000 :O Finns säkert så mkt dyrare! Det fanns också ett träns för 6000 undra hur mkt pengar alla grand prix ryttare lägger på bara sin utrustning?? Hehe får nöja mig med mina blåa lindor för 100kr och min begangnade kavaj för typ 300 ;P



Imorgon ska jag upp vid halv 7 och åka till stallet och rida. Mamma och pappa ska till vetrinären med Marabou så jag får rida under tiden. Men jag måste mocka och fixa hö till Marabou medans dom är borta också -.- kommer inte orka efter min lilla jakt efter Rafiki idag :P Speciellt inte om jag måste upp halv 7 -.- Kankse kan ta sovmorgon till 20 i 7 istället ;)   

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha nää vi är grymast :D oslagbara ;) haha<3

2011-08-19 @ 08:40:52
URL: http://dorautforkaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0