Fanny

Idag har jag vart hos Fanny ^^ Jag kom dit vid typ halv 12 tror jag xP <3 Vi började med att titta på tv och sen spelade vi sims (a) det ändå vi gjorde var att spela sims :P Fanny har också en blogg som ni kan checka in på ;) www.fanny-alltochlitetill.blogspot.com Här kommer resten av min vecka ;))
Tisdag: Shoppa lite med Sara :)
Onsdag: Hanna och Lisa sover över och funktionärsmöte :)
Torsdag: Hanna och Lisa :) <3
Fredag: Tror vi skulle på nån 50års fest :P
Lördag: Augustidressyren
Söndag: Augustidressyren
Veckan efter börjar ridningen :D <33 Måndagen börjar ju direkt efter augustidressyren och dressyrspecialen veckan efter, sen åker vi till Kreta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0