Frågestunden avslutad!

Här kommer svaren på frågestunden!

Carro:
1. Hur tycker du själv att du rider, vad är du bra på? Vad är du mindre bra på?
Oj, svår fråga! Jag rider väll okej :P Tycker själv att jag är rätt duktig men vet att jag kan bättre än jag visar ;) Jag är väll bra på att rida :P Haha vet inte vad jag är bra på :P Jag är iaf mindre bra på att hålla ytterhanden stilla och att ha mina knän in ;)
2. Vilken ponny vill du satsa på i dressyr- RSC i höst?
Jane och Colleen ;)
3. Vad är det godaste du vet? :P
Eh godis kanske??

Sofia:
Vilken ponny är bäst på hoppning tycker du?
På veda är det nog Jane, Plopp, Moa kanske? Vet inte riktigt ;)

Anonym:
1. Hur många gånger har du ramlat av?
Räknar inte ;P Många iaf ;P
2. Har du några fler djur än häst och kanin?
Nej. Hade fiskar förut ;)
3. Tränar du får någon priviat?
Japp, Lena Karlsson ;)
4. Varför tävlar du inte lokalt på din häst eller Tuckmill?
Då får jag inte tävla ponny-cupen i dressyr :(
5. Vad heter dina kaniner?
Pippi och Diesel ;)
6. Vad är det högsta du hoppat?
80 eller 90 tror jag ;)
7. Vad är din högsta % ?
62%
8. Vad är det högsta du tävlat i hoppning?
70cm
9. Vad är det högsta du tävlat i dressyr?
LB:1
10. Hur många bloggar har du haft innan denna?
eeh typ 3
11. Singel/förhållande?
Singel
12. Vad är den bästa film du sett?
Hp tror jag :P
13. Vilken är den bästa bok du läst?
Cirkel tror jag :P
14. Vilken är din favoritblogg?
Tuckmill såklart!!

Amanda:
1. Vilken är din favvo låt?
Ingen aning! Bulletproof kanske.
2. Vilken häst gillar du bäst på Veda?
Vet inte, Fanta kanske :P

Rebecka:
Hur mycket tävlar du? :)
Jag tävlar 8 gånger i ridskolecupen per år, 5 gånger i ponnycupen, x antal gånger i thorsholma cup, kanske lite lokalt ibland ;)

Johanna:
1. Ska du tävla dressyr eller hoppning i ponnycupen? :P
Vill tävla dressyr men det blir väll antagligen hoppning ;)
2. Vem vill du ha i pc?
Colleen ;)
3. Vilka 3 bloggar följer du typ varje dag?
3?? :O Följer så många fler än 3 :O
4. Vilken häst/ponny på veda hoppar du bäst?
Alla säger Colleen så det är väll Colleen ;P
5. Vilken häst/ponny rider du bäst dressyr på?
Tucke tror jag ;)

Anna:
1. Vilken färg passar bäst på din häst?
Marabou: Röd och grön
Tuckmill: Rosa och ljusblå. Annars passar han i typ alla färger eftersom han är flugskimmel och de passar i typ alla färger :P
2. Vad för gren håller du mest på med?
Dressyr såklart ;)
3. Vilka bloggar följer du?
Lizt, teamsl, dressyrmupparna, dressyrfjollorna, nellieberntsson, cagetown, ponnyboken, dorautforskaren, m.m
4. Tycker du om min blogg?
Du skrev inte vad din blogg hette ;(
5. Bästa köp på ullared?
Har aldrig vart på Ullared! ;O

Vilma:
1.Vilken är din favorit färg?
Har ingen ;)
2.Vilket är ditt favorit djur?
Häst och kanin ofc ;)
3.Din högsta önskan?
Få en superfin dressyrponny och tävla sm och superhöga klasser med den :D

Anonym:
1. om du fick ändra ditt namn, vad skulle du heta?
Vet, som jag redan heter ;)
 2. vad är det konstigaste hästnamnet du hört?
Lena-Greta....
3. Finaste hästnamn du hört?
Tuckmill Silver ;) <3
 4. Hoppning/dressyr?
Dressyr ;)
5. berätta om din läskigaste avramling.
Kommer inte ihåg alla precis exakt men en tag tyckte var väldigt läskig var när vi red ute och jag red Käck och i galoppen bockade han av mig och jag ramlade på huvudet :P Hängde på halsen väldigt länge samtidigt som han bockade så det tyckte jag var lite scary :P Somsagt kommer jag inte ihåg alla så det kan ha varit någon värre ;)
6. berätta din bästa hästminne. 
Vet inte :P kanske när jag myste med Tucke denna sommar i solnedgången <3 det var riktigt mysigt :) Annars kanske när jag badade med Katja (som inte ville bada och bockade av mig på vägen hem) Okej kanske inte det minnet -.-
 7. berätta om din värsta hästminne.
Vet inte :P Kanske när jag fick reda på att Katja skulle säljas eller när jag hoppade henne på en uppvisning och det var typ 30cm hinder och hon stannade på alla utom ett "/ Undra vart hon är nu :(( Saknar dig gumman :( Synd att den mobilen försvann och alla bilder på Katja är nu helt borta, miss u <33 Oj nu glömde jag helt bort att detta var en frågestund :P

Anonym:
1. Hur många unika läsare har du/dag?
Mellan 15-30...
2. Tjänar du pengar på dinn blogg?
Nepp

Lisa:
Vad är ditt mål med ridningen?
Att hela tiden bli bättre och lära mig nya saker efter varje ridpass ;)
Blir du sur på personerna som lyckas placera sig på tävlingar när inte du gör det ?
Ibland, om det gått super bra för mig och så kommer jag precis utanför placering så kan jag bli lite sur men oftas inte ;)

Ebba:
1 Lägg upp bild från din första tävling i hoppning
Har ingen bild :(
2 Lägg upp bild från din första tävling i dressyr
Har ingen bild :(
3 Högsta %
62%
4 Lägsta %
51%
5 Lägg upp bild på finaste häsen du ridit
Har redan lagt ut en massa bilder på honom <3 Tuckmill <33
6 Lägg upp bild från din första lokala tävling
Asså nej! Alla bilder är hemska så jag vill faktiskt inte det.... haha kan inte heller ladda upp bilder från min dator ;) men om jag kunnat hade jag inte gjort det ;)

Ja, det var väll alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0