Kommer som vanligt inte på nån bra rubrik...

Imorgon så ska jag till täby och skaffa lite grejer till skolan. Ska ladda på mitt acceskort, skaffa en kalender, skaffa ett pennskrin och kanske lite kläder också ;) Innan eller efetr så ska jag rida också. Fattar inte hur jag kommer orka.... vi åker antagligen på morgonen. Då har jag gått upp mellan 7-10 i tre dar -.- åhh sen är det skola också, då måste jag ju upp 6 :O ja, sista sovmorgonen på sommarlovet var väll i torsdags :'( Kommer sakna sovmorgon <3 men det bästa och ända bra skolan är att det är mkt mindre tid att vänta på att få komma till stallet :D <3
Tänkte snart ha en liten tävling, men vet fortfarande inte vad för nån "/ Kankse lite tråkigt med fototävling igen, eller?? Vad tycker ni jag ska ha för tävling?


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fototävling är kul!=)

2011-08-20 @ 22:53:40
URL: http://dressageforlife.blogg.se/
Postat av: carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden

Nu kan du gissa hur gammal en häst på stallet är, du behöver inte veta utan det är fritt fram att komma med galna gissningar!

Du kan såklart vinna en länkning ;)

2011-08-21 @ 14:25:37
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0