Måste man ha en rubrik.....?

Känner att jag måste uppdatera lite mer nu :P Fast har inget bra att skriva om "/ Jag ska iaf vara med Fanny imorgon :D <3 och sen på tisdag så ska jag och Sara åka och shoppa lite i täby :)) Har inte träffat henne heller sen skolavslutningen :O INTE okej! Sara har varit i Usa i 1 månad eller nåt sånt så hon är säkert skit brun nu :O INTE okej det heller :P Ja det är väll typ det jag ska göra denna vecka :P Hade tänkt hjälpa till på ridlägrena nån dag om jag får nån rolig kompis med mig ;PP Kanske åker själv annars <3



Just nu sitter jag och knarkar bulletproof <3 ååhh typ helt kär i den asså <3 i'm having fun don't put me down <33 Tack Lisa för att du tipsade mig om denna underbara kärlek <3 haha :P <3
Men vad tycker ni att jag ska skriva om? Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0