O´Malley

Vi åkte upp till stallet och började med att ta in Molle och Shani, Vi fixade klart Molle på 15 minuter och gick ner till gräsbanan och började rida fram. Han var superfin redan då. Efter 10 minuter gick vi in i ridhuset och travade och galopperade han var lika fin då ;P Vi började med att skritta på en liten fyrkant och göra e halv framdelsvändning i varje hörn, sen började vi med varannan framdelsvändning och varannan liten volt. Han var rätt stark och tryckte ut ytterbogen och blev lite bråkig men det gick. Sen tog vi lite trav arbete och ökad trav där han var super fin :D <33 Han flyttade undan jättebra i alla gångarter och fin i alla varv :)) Super nöjd :D Sen red jojjo Tucke och mamma Marabou ute i 30 min medans jag packade 12 höpåsar, mockade 1 box, la in 2 torvbalar och vattnade 2 boxar -.- Haha men det kom tbx precis när jag var klar och då fixade vi pållarnas grejor och åkte hem ;)
Vet att bilderna är lite suddiga men de är tagna med Jojjos mobilkamera ;P


Vet att jag sitter lite konstigt, men jag klappade honom med innerhanden precis då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0