Ridning

När jag kom till stallet var jag jättetaggad på Trocisen, men jag fick honom inte. Jag fick Ludde istället :D Blev superglad och fixade klart honom. Han typ sprang ner till volten och jag hade nästan ont i armen efter asså :P Sen när jag hoppade upp var han lika pigg. Han var jätte stel i vänster så han var helt omöjlig att ställa igenom. Han hade jätte skön trav fast han sköt fram en så enormt mkt -.- Tillslut så blev han lite mjukare och började komma ner lite i formen. Men han var väldigt rolig iaf ;) Skulle inte ha någon emot att få honom nästa vecka! Har ingen bild på Ludde så jag lånar Sofias eller Helenas, vet inte riktigt vems :P Hittade den iaf på deras blogg, vrkusek.blogg.se checka in där ;)

Cicero eller "Ludde" är en connemara på 7 år, ville bara säga det ;P


Kommentarer
Postat av: Carro :)

När vi pratade lät det ju som att du inte alls va glad... Och så sa du att det gick dåligt... :P

2011-08-22 @ 22:02:58
URL: http://lizt.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren- Var med i tävligen på bloggen och vinnen Lá Kim hoppluva i samarbete med Emmishopen!

söt bild ;D

2011-08-24 @ 15:41:56
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0