Rubrik sökes....

Har haft super sämst statistik igår och idag "/ Ni får kommentera lite också! Inge kul att skriva när ingen kommenterar.



Tänkte avsluta frågestunden mellan 13.00-16.00 så ni kan fortfarande fråga en massa frågor nu!! Jag tänkte svara på allt nu men jag vill kunna ladda upp lite bilder och då är det svårt på min dator :P Tänkte också göra en bildbomb ifrån helgen, den kommer nog i inlägget innan frågestunden ;)

Idag så är det ridning och jag är super taggad! och nu menar jag det ;P Vill ha Jane eller Colleen. Lite taggad på Plopp, Pg, Käck eller Moa eftersom det var såå länge sen jag red dem. Trocis var också ett tag sen. Vill helst inte ha Brownie eftersom jag tröttnat rätt mkt på honom nu. Men får jag honom är det bara att byta med Sofia Thurén som skulle göra allt för att få honom :P Men jag är riktigt taggad nu iaf. Synd bara att det är några timmar tills man ska vara där -.- Jennie och jag kanske skulle åka upp lite tidigare och mysa med ponnysarna <3 Hon har ju börjat i min grupp igen :D <33 Så om hon kan så åker vi upp så tidigt vi kan och chillar lite :P Tänkte göra det så jag hann köpa mina lindor men nu så köpte mamma dom åt mig :D Super fina är dem <3 Bilder på dem kommer i bildbomben ;) Bloggar om ridningen imorgon eller ikväll ;)

Såg nu artt jag fått ett blåmärke på armen efter jag bar två staket från banan till ridhuset :(( Kanske inte låter så tungt men det gjorde super ont på armarna och nu har jag ett blåmärke :'( Fick ju jätte ont i benet efter jag var löpare på augustidressyren och på kvällen på lördagen så kunde jag knappt gå vanligt :( Men nu är det så mkt bättre om det kommer tillbaka kan jag iaf rida :D Det är bara när jag går som det känns :P Så rida kommer jag kunna göra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0