Stekta äpplen <3

Just nu så bakar jag, Hanna och Lisa stekta äpplen <33 smeten smakar iaf super gott men undra hur det blir :P


Vi åkte upp till stallet och tog in pållarna <3 Jag tog Marabou medans Hanna och Lisa tog Tucke. Vi gick in och borstade av dem. Lisa fick sadla Marris :P Hanna och Lisa red barbacka och jag hade sadel. Vi red i typ 20 minuter eftersom att det åskade så mkt att Marris blev litte rädd :(( Vi släppte in Tucke i boxen och börjde mocka. Jag hade släppt ut Marabou i hagen och han var sååå ledsen och stod och typ grät i hagen :(( Så vi tog in honom och satte på ett fleacetäcke <3 Sen fick han en liten banan och då kände han sig super älskad <33 När Hannas pappa kom släppte vi ut honom <3 Men nu ikväll får han komma in från betet :)) <3 Sen åkte vi till funktionärsmötet :) Imorgon blire å...nej jag har ingen aning :P Lisa ska rida Mirella och Hanna ska provköra sin moppe så dom åker väll typ efter lunch eller nåt :p <3 Vi har kul nu iaf :D <33


Kommentarer
Postat av: Ellen

Söt blogg, följas via bloglovin? :)

2011-08-11 @ 18:41:09
URL: http://Http://ellenshestliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0