Today!

Idag har jag vart med Carro och Lisa. Vi har spelat in en film och bakat kladdkaka. Inte så mkt att blogga om direkt. Mamma hämtade mig där och sen drog vi till stallet :) De håller ju på att spola igenom hela stallet så alla hästar står ute dygnet runt nu och när vi fixar dem så ställer vi dem i halthagar. Såg inte Jack idag :O Han stog väll bara där över sommarn :(( Samma med Palle. Han var också borta idag :( Synd! Riktigt mysiga hästar <3 Tucke var iaf super snäll :D <3 Här kommer min vecka ;)
Tisdag: Kankse vara med Hanna, Carro och Lisa :D <3
Onsdag: Rida Fresan och Carro kanske sover över :D
Torsdag: Kanske vara med Hanna :D
Fredag: Typ inget än, Tucke tror jag ;P
Lördag: Sova hos Lisa
Söndag: Chilla med tjejerna :D
Japp, jag ska rida Fresan :D Eller Fresia som hon egentligen heter ;) Hon är en super fin fux och jag hoppas Carro kan söva över så hon kan fota mig (a) Kommer nog bli mkt bloggande denna vecka ;) Säkert igen bra uppdatering men långa inlägg när jag väl bloggar ;)

Tucke idag :D <33 4 dagar kvar på fototävlingen! :D


Kommentarer
Postat av: Laura

Supersöt ponny, och fin blogg du har! :)

2011-08-01 @ 22:33:03
URL: http://lauratrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0