Tuckmill

Idag så åkte vi upp till stallet vid 10. Jag hämtade in plutten och fixade klart honom. Han var jätteblöt så jag la på ett fleacetäcke och gick ner till ridhuset och red. Han var superfin. När jag började rida honom (förra vintern) så var jag inte så duktig, jag blev super glad när han gick i jättelåg form och trampade inte under sig alls. Tills en gång på hoppspecialen då jag hade Marre. Jag provade jag mig fram med att få hästen på tygeln. Ibland lyckades jag, ibland inte. Men den hoppspecialen gick det plötsligt. Jag blev jätteglad och provade samma sak på Tucke veckan efter. Det funkade. Han var super bra och jag blev superglad. Efter den gången gick det bara bättre och bättre. Jag kämpade varje ridpass och han har bara blivit underbar med mig nu :D <3 Från att gått med huvudet upp och jag bara klagat på att jag frusit till att jag kan rida super bra dressyrpass på min lilla plutt <33 Älskar dig <3

     


Ville bara prova om det gick att ladda upp bilder här :P Och det gick!! :D


Hehe, nu blev det en liten bildbomb på plutten också <3

Imorgon så ska jag rida honom igen :D <3 Uteritt tror jag ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0