Tuckmill

Onsdag 24 Augusti:
Jag kommer inte ihåg exakt allt vi gjorde :P men jag red på gräsbanan och sen en stund på fältet. Bästa ponnyn ever alltså! Superfin då också :D <3
Torsdag 25 Augusti:
Jag kom till stallet och fixade honom direkt. På vägen till ridhuset så såg vi en padda som var jätte läskig (a) Jag red med snodd bara för att prova hur han var med snodd. Det blev nästan lite tråkigt med snodden eftersom det inte var så svårt då. Så efter en kvart hoppade jag av och tog av den. När jag skulle hoppa upp så hoppade jag upp utan pallen ;P När jag bara fått i ena foten i stigbygeln så tappade jag taget från manen och han gick fram två steg och jag tappade balansen lite :P Sen så tog jag tag i manen igen och lyckades komma upp. Jag hamnade typ på hans hals med överkroppen och han fick lite damp och när jag precis skulle sätta mig upp så bockar han typ 2 ggr och sen iväg i full galopp, han hann inte så långt :P Busponny <3 Han kanske är lite överladdad nu när han inte får springa så mkt :) <3


Kommentarer
Postat av: FIA

Hoppar du alltid upp med pall annars?



//Kan tipsa om mitt inlägg Pimp my ride där jag tipsar om hur man fixar sin hästs pannband supersnyggt för under 100 kr!//



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-08-26 @ 08:58:44
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0