Tuckmill

Mamma väckte mig vid 7 sen så åkte vi till Thorsholma. Mamma och pappa åkte iväg med Marabou medans jag var kvar och mockade, fixade hö åt båda. Sen tog jag in Tucke och fixade klart honom. Jag red ut i skogen över vägen. Jag trodde jag skulle stöta på en massa rådjur och sånt men nepp, det ända jag såg var en katt :P Det ända stället att trava och galoppera på är grusvägen, jag ville inte galoppera precis utanför alla husen så jag red upp på en lite minde väg och när man följer den är det ridförbud en bit bort, så ingen rider där, men jag travade upp en bit och sen galopperade tbx. Han tog tag i bettet och drog efter svängen och upp för en backe och sen fick jag stopp på honom. Sötnos <3
Vid 5 så ska jag upp till veda och kolla på Hanna när hon rider sin dressyspecial :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0