Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

Nu är det bestämt att Carro ska gästblogga när jag är på Kreta. Har gjort ett inlägg till henne i utkast där det står allt hon behöver veta, hotat henne med lite smällar på käften om hon inte lyder mig ;P Hoppas ni klarar att hålla koll på henne ;) Vi åker typ klockan 3 på fredags morgon -.- Men då kommer iaf ett kort inlägg precis innan vi åker. Finns säkert datorer där också. Gör några tidinställda inlägg och kankse bloggar där om jag kan ;) Sen får ni carro också ;) Har sagt åt henne att skriva låångaa hästiga inlägg ;)

Söndag: Rida Tucke <3
Måndag: Ridning Veda
Tisdag: Tucke <3
Onsdag: Skolfoto och Ida kommer ;)
Torsdag: Stallvärdinna ( Kanske skulle åka med pappa och Ida och fixa lite grejer i täby innan Kreta så om nån vill jobba istället för mig så skulle det vara rätt nice ;) )
Fredag: Kreta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0