Hästig dag!

Pepsi gick super idag! Vi övade övergångar idag också. Trav, skritt 5 steg, trav, sen 3 steg sen 2, sen 1. Sen samma sak i fast trav, galopp, skritt 3 steg, gallopp, trav osv. Pepsi var sjukt duktig i övergångarna och jobbade på bra!
Efter ridningen höll jag, Sofia, Lisa och Michelle på med lokstöd ett tag. Sen drog jag och mamma till Stockholm ridsport och kollade lite. Sen åkte vi till Tuckmill. Han var jätte fin idag och var sjukt trött efter. Lite kul att han blev trött efter 30 minuter i skritt. Lite jobbigt att han inte får ridas helt just nu. Har lärt mig massa på de här veckorna han har vart halt och jag vill bara ta med mig det på honom! Men jag hoppas att bebisen blir bättre snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0