Resultat

På framridningen så var han väldigt spänd. Han var ensam i ridhuset brevid en massa dressyrstaket. Fick hjälp av Malin Isaksson. Men han var fortfarande väldigt dryg. När jag skulle sätta på mig min papperspåse som skulle föreställa svambobs huvud så blev Plopp rätt tittig men lugnade ner sig tillslut. När vi började trava så började den prassla. Han blev rädd och drog iväg. Jag såg inget eftersom påsen flyttade på sig hela tiden. Det ända jag såg var att folk stog ivägen för att få stopp på honom. Höll på att ramla av hela tiden men jag höll mig kvar. Sen inne på banan var han sjukt fin!! Musiken sket sig och han skyggade för domaren i galoppen och sen så glömde jag skritten... Men jag är sjukt nöjd! Han är verkligen inte en lätt häst men han var fin och försökte sitt allra bästa <3


Kommentarer
Postat av: Julia

hehe jaa men hon är söt ändå ;) när jag hade henne så gick det bra på träning och klubbtävlingar men när jag skulle tävla den första lokala blev hon helt vild när hon hörde speakern, började skena och slog en tvärnit på första hindret så jag flög. Hon hade ju gått galopp, så det kommer väl därifrån ;)

2011-12-19 @ 15:47:24
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0