23 Juli

Idag har jag vart med mamma i stallet o fixat hästarna. Inte så mkt att blogga om kanske "/ Imorgon ska jag iaf rida Channel :) Vi ska typ rida på ängen på andra sidan järnvägen. Då ska jag verkligen försöka göra ett dressyrpass! Inte så lätt ute men inne går ju inte just nu eftersom dom lägger om ridhusbottnen :D Det e asbra eftersom det var skitdåligt underlag innan !! Jag har ju ridit Channel några gånger innan. När jag hoppade henne var hon ju stel som en ko. Det gick verkligen inte att böja henne >:(( Sen när jag red henne en annan gång var hon as fin :D Vi hoppas på att hon blir asfin igen då :)) Synd bara att man inte har med sig nån som kan fota :(( Nån som vill kanske?? messa bara!! Så fort pappas dator blir ledig så laddar jag upp bilderna från igår ;) Har en massa på både hästarna och typ alla självlysande grejer från resturangen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0