24 Juli


Idag ska jag rida Chanell. Vi ska ju rida ut eftersom de lägger om ridhusbottnen och det blåser skit mkt ute "/ Hoppas det slutar blåsa lite då :)) Jag har fortfarande inte fått med mig nån som kan fota :(( Ni får skicka in en massa bilder nu!! Skicka en failbild som har med hästar att göra till [email protected] eller ladda upp bilder på din blogg och länka i en kommentar ;) den som vinner så lägger jag upp din bild på bloggen och skriver lite om din blogg o vad jag tycker om den. vinnaren får också en länkning. Tvåan skriver jag om på bloggen fast inte lika mkt. Och så laddar jag upp bilden på bloggen. Trean skriver jag namnet på din blogg och laddar upp bilden ;) Nu får ni skicka in bilden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0