25 Juli

Har ju vart o shoppat lite idag men jag pallar verkligen inte skriva värsta långa inlägget om det. Jag och mamma var o fixade pass innan och köpre pellets och en flughuva till Marabou. Här kommer det jag köpte ;) inte så mkt men lite iaf ;)


T-shirt Monki 100kr

Tröja Monki 150kr

Linne Gina Tricot 39 kr
Det var allt ;) Sen när vi kom hem åkte vi direkt till stallet <33 Hästarna var redan inne så jag ställde Tucke i spolspiltan och började borsta. Det tog ett tag han var lite skitig -.-

Hehe men när jag fått bort all lera så sadlade jag och gick till ridhuset. Han var super pigg och ville bara springa iväg. Jag red bara i 20 min men ändå super kul ^^

Älskar dig killen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0