Åland

Nu är jag på Åland o har det bra eller dåligt ingen aning :P Om det är sol så solar jag väll eller badar :P eftersom klockan är 12 också så kanske jag äter lunch eller kanske frukost kanske inte ens gått upp än :P Kommer blogga på en gång när jag kommer hem :P Och jag lovar, det kommer bli ett lååååångt inlägg xP Hoppas verkligen de har internet där <333 Bloggar isåfall mkt mer där :P Jag ska iaf sluta i hoppspecialen och börja i dressyrspecialen på Veda i höst :D Kommer missa den andra gången men då rider jag bara igen men synd att jag missar "/ Fast jag e ju på Kreta då så har det ju bra ändå ;) Måste få med mig nån till veda och mysa med hästarna i hagen <33 Saknar min lilla Fanta sötis <33 Hoppas jag får rida henne mkt på dressyrspecialen :)) <33
Älskar dig tjejen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0