Åland Dag 2

Badade nyss <3 Super varmt i vattnet med sjukt fina vågor <33 Nu håller alla på med att baka en kladdkaka :P lite kaos ;S Imorgon eftermiddag åker vi hem. Lisa är hemma nu så hon finns ju alltid om man har tråkigt. Hanna har jag fortfarande ingen aning om :( Carro kommer snart hem tror jag ;P Hoppas vi hinner shoppa lite på båten imorgon också ;P haha har redan köpt en massa grejer men det skadar ju inte med lite till ;))
Längtar tills ridningen börjar <33 Typ snart 2 veckor kvar nu!! <33333 Bara för att jag såg Colleen på bilden känner jag verkligen för henne nu <33 Hoppas på å få henne i ponnycupen igen <33 Hade henne alla hemma matcher och nollade alla <33 miss u <33

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du egen häst? :)

2011-07-27 @ 23:57:43
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Hedda

Ja, jag har en egen stor häst som mest min mamma rider, sen har jag en medryttarhäst som jag rider rätt mkt ;)

2011-07-28 @ 11:09:27
URL: http://tuckmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0