Barbacka sadel X)

När vi städade på veda så hittade vi en barbacka sadel XP Det är typ en liten tygbit med stigläder :P Vi skulle slänga den men jag tyckte den var lite skojig så jag tog den istället. Jag kommer typ bara prova den nån gång på Tucke när han blir frisk och sen kommer jag typ sälja den på blocket eller slänga den :P Jag kan lägga upp bilder sen <3 Nu ska vi snart åka till Thorsholma. Sanna kommer dit och vi kankse ska sova över om vi får såklart :P Jag har fastnat för en låt <3 What are Words-Chris Medina. Bara för att min dator är dum i huvudet så kan jag inte ladda upp videon :'( Men jag gör det när jag är inne på mammas dator >:D Nu ska jag knarka mer musik <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0