Bildbomb !!

Här kommer en bildbomb från Åland ;)










Jag vet att det ser ut som jag inte har nåt hår men det har jag ;P

Det var alla tror jag ;) Vi tog massa massa mer biler men jag orkar inte ladda upp alla och alla är inte ens bra ;P
På lördag nästa vecka så ska jag, Hanna, Lisa och kanske Carro sova över hos Lisa och ha super kul och mys <33 haha mer säger jag inte xP


Hittade nyss några bilder på Tucke och mig när vi tävlade på Hagbylund ;)



Hehe oj fin sits?? Nej, skulle inte tro det xP

Inte så jätte fina bilder men någonting iaf ;)


Tänkte ta o tjata lite om tävlingen igen. Skriver lite fort om den för de som inte har läst inlägget ;P Skicka en failbild som har med hästar att göra. Jag har bara fått bilder där folk ramlar av eller bara rider och det ser kul ut, men ni kan också bara fota när ni typ har hjälmen bakofram eller när din häst typ rullar sig i bboxen eller när du är begravd i höet. Jag bryr mig inte bara det har med hästar att göra ;P Skicka till [email protected] eller lägg upp bilden på din blogg och länka i en kommentar ;) Vinnaren får: Länkning, bilden upplagd på min blogg och en länkning i samma inlägg, och jag skriver lite vad jag tycker om din blogg, och en kommenterar din blogg. Tvåan får:  bilden upplagd på min blogg och en länkning i samma inlägg och en kommentar på din blogg. Trean får: bilden upplagd på min blogg och en länkning i samma inlägg. Hoppas ni bombar mig med bilder nu. Om ni skickar riktigt många o tipsar massa vänner kanske jag lägger upp alla bidragen i ett inlägg ;)) Tävlingen avslutas 5 Augusti

Skiter i om din bild bara e såhär det går bra ändå ;) Haha ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0