cheesecake in my <3

Just nu e min älskade cheesecake i ugnen <3 väntar bara på att han ska komma ut <33 jag och mamma gick och plockade typ 1000 hallon som vi ska ha på cheesecaken <3333 Har fått lite fler bilder till tävlingen men behöver fortfarande mer :/ tänkte ha en 2 och en 3 också. tänkte att tvåan skulle bara få en länkning och trean en kommentar på bloggen och att jag skriver loggnamnet i inlägget jag säger vilka som vann ofc ;) haha nu ska jag gå och stirra på min cheesecake <3 elr kanske inte men aja <3 Saknar dessa 3 tjejor så himland mkt <33 alla är bortresta och jag är kvar här hemma :( saknar er alla grymt mkt <333


Hade ingen egen bild på Lisa så det fick bli en från hennes blogg <3 hade inte så många på Carro och Hanna heller men det fick bli dom som är nu <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0