...

Nu har Sanna åkt hem :/ Jag har typ inget att göra nu :( Imorgon blir det stjärnborg ^^ Jag och mamma följer med Malin Isaksson och ska kolla ultraljud på hennes sto eller nåt sånt :P Bara en dålig grej med det.... Vi måste gå upp vid typ 6-7 -.- Vi ska vara i vallentuna centrum 8 -.- aja jag har ju gått upp då alla dagar den här veckan och till och med tidigare förra veckan. Fast idag gick vi upp vid typ 12 :P Aja nu kommer snart mamma hem och jag tror att hon ska till stallet och då följer jag nog med ^^
Jag behöver verkligen en ny dator som jag kan ladda upp bilder med. Den här är helt j*****vla cp!!!! gillar den inte!! den är seg, och dum :( Jag kan inte ta bilder med webcameran heller :/ Jag kan inte klicka ner internet heller :( och inte ladda upp bilder. Min dator är dum :( Nu ska jag kolla till mina fina, söta, underbara och framför allt snälla kaniner <333 xp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0