Mirella

Idag följde jag med Carro till Mirella. Jag kom hem till Carro vid 11 och vid 12 åkte vi till henne via tåg och buss. När vi ko0m fram till henne så började vi med att ta in henne och sen fixade vi henne och Carro satt upp barbacka. Vi skrittade ut en rätt lång bit och vi kom till en jättestor kulle! Carro och Mirella travade hela vägen upp och jag sprang efter -.- Där upp hade vi super utsikt och vi såg globen därifrån :)) Uppe på kullen bytte vi så att jag red Mirella ett tag. Sen bytte vi en liten bit efter och sen bytte tbx så jag tog galoppbacken :)) Det var en liten flummig ridtur :P Här kommer lite bilder från idag :))

Ful bild i galoppbacken :Pen till ful bild i galoppbacken
Bildena blev lite fula för datorn vill inte göra dem större :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0