Mirella igen ^^

Idag åkte vi till Mirella igen. Vi fick skjuts av Carros pappa dit vid typ 12. Innan så var vi och badade i havet. eller jag badade Carro satt och kollade på istället och fotade lite. Sen hos Mirella så red vi nästan hela vägen till Sjöboda. rätt mysigt <3 Fast det var jätte mkt bromsar :( en superstor jagade mig! den var typ lika stor som en humla D: Jag blev jätte rädd :( haha! Jag ska iaf gäsblogga åt Carro imorgon och 3 dagar framåt då hon är ute med båten, sen är hon hemma en dag och sen åker hon till Mallorca i typ 7 dar och då ska jag också gästblogga :P mkt bloggande var det här :P Bilder från idag kommer lite senare ikväll eller imorgon. kanske kan fråga om man får låna en annan dator... :P Jag ska fösröka få igång adams dator som är typ den segaste datorn på jorden :P den har inte vart igång på över ett halvår och det har vart när adam spelat sims annars typ 2 år när den var min :P tur att man fått en ny <3 fast min är ju inte helt bra den heller. jag kan inte:
* klicka ner sidor på internet -.-
* ladda upp bilder på bloggen -.-
* se videoklipp på youtube -.-
* ta bilder med webbkameran, den funkade de 3 första månaderna men inte längre, damp dator -.-
* flytta vissa bilder till mappar, ibland kan jag inte ens ta bort dem -.-
* byta namn på mappar när jag döpt dem en gång (gick förut) en gång blev det tuc5kkmill silv1er -.-
 Man kan helt enkelt inte göra så mkt på min dator -.- nu ska jag kolla om mammas dator är ledig (a)


Kommentarer
Postat av: Sanna -Stall Assla

Är det din häst i headern? Den var fin, vad heter den? :)

2011-07-17 @ 22:17:50
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: hedda

Tack!:D <3 Det är min medryttar häst på bilden och han heter Tuckmill Silver (Tucke) Den hästen i hjärtat är en ridskole häst som heter Colleen och står på vallentuna ridskola <3

2011-07-17 @ 22:53:08
URL: http://tuckmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0