nöff <3

Har ingen aning om varför jag tog nöff <3 som rubrik men jag tyckte det passade in <3 Nu kommer iaf ett snabbt liten inlägg :P Imorgon ska jag typ inte göra nåt :P allså chilla som alla andra dagar denna vecka :P om jag inte slutar chilla snart kommer jag chilla så mkt att jag inte ens orkar andas :P haha kanske ska ringa nån och hitta på nåt :PP synd bara att både Carro och Hanna är bortresta :'( längtar tills tucke blir frisk <33 jag är så himla sugen på att rida nu <33 har ingen att rida :'( nån som har en ponny att låna ut kanske?? xd haha. vill verkligen rida nuu!! Har ju fått rida mirella med carro fast det har ju bara vart ute i skogen barbacka såå det är ju typ inget :P sen har jag ridit Molle 2 dar och ena dan var både volten och ute och andra bara ute :P Jag har alltså ridet ½ rikigt ridpass denna sommar. om man inte räknade med lägren på veda såklart ;) en tjej kom till mig och sa i stallet när jag var där och gick ut och gick med tucke: du blir ju riktig stalltjej nu hedda när du rider så här många hästar! mmh visst mkt hästar jag rider -.- typ molle som jag ridit 2 ggr denna sommar och och sen mirelle dåra som hon inte ens vet finns :p mm mkt hästar jag rider nu vare :P kan ta gunghästen ute i garaget och rida 1 timme varje dag eller nåt eller kanske bara 6 dar i veckan han måste ju vila lite också ;) kör nog på det resten av sommaren ;) nu ska jag sova så jag kan ladda upp till ridpasset imorgon på min älskade lilla gunghäst <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0