TÄVLING

Kom igen med tävlingen nuu!!! Skicka en failbild som har med hästar att göra! Det kan vara i stallet eller på hästryggen ;) Skicka till [email protected] eller lägg upp bilden på din blogg och länka i en kommentar i vilken inlägg som helst på min blogg ;) Vinnaren får: 1 länkning, bilden visad i ett inlägg på min blogg och en länkning i samma inlägg, jag skriver lite vad jag tycker om din blogg och en kommentar på din blogg. Tvåan får: Bilden visad i ett inlägg på min blogg och en länkning i samma inlägg, en kommentar på bloggen. Trean får: Bilden visad i ett inlägg på min blogg och en länkning i samma inlägg ;) KOM IGEN NU!! :D
5 dagar kvar!!
Om ni är riktigt duktiga på att skicka in bilder så laddar jag upp alla bidrag ;)

Vissa tycker säkert att de inte har några bilder men same shit ta en rolig bild bara när nån har hjälmen bakofram eller nåt ;P
Om ni har riktigt svårt för att besämma er så får ni jätte gärna skicka in fler bilder men bara en kan vinna ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

men heddaaaaa... jag kmr inte hinna anmäla mig till tävlingen :( kan du inte flytta till typ den 3:e augusti eller något? :) (a) <3

2011-07-28 @ 17:16:09
URL: http://lizt.blogg.se/
Postat av: Michelle

vilken super härlig bild:)

2011-07-28 @ 18:38:18
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0