tävling ^^

Tänkte göra en mini tävling där alla får skicka in en failbild med temat häst!! <3 Hoppas alla gör det också. Vinnaren får en länkning, bilden publicerad i samma inlägg, länk i samma inlägg, kommentar på bloggen, och jag skriver jag lite vad jag tycker om din blogg, tvåan får bild publicerad i samma inlägg och länkning i samma inlägg och kommentar på bloggen. Trean får bild och länkning i ett inlägg ;) Tävlingen avslutas 5 augusti! bomba bilder till mig nu!! skicka till [email protected]!! eller  publicera bilden på din blogg och kommentera en länk eller nåt typ :P
Bara för att jag gick in och ändrade det här inlägget så började datorn dampa sönder och jag var tvungen och ta bort bilden och eftersom det är min dator kan jag inte sätta tillbaka den :( kanske fixar det sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0