Tuckmill <33

Red Tucke idag. Han får ju gå i stor hade från och med igår och han är världens lyckligaste häst <33 Han blev lite sur när jag tog in honom :P Men jag red i ridhuset igen och nu har underlaget satt sig lite så det är inte så tungt längre ;) Hoppas det inte blir så gropigt som det var förut. Men Tucke var helt underbar idag <33 Han var helt underbar för att nyss börjat sittas på <33 Han var lydig och snäll <3 Han var lite stark och så men inte så konstigt. Han har inte ridits på riktigt sen jag tävlade på Hagbylund och det var i början av Juni och det var ju ett tag sen. När jag skrittade honom första gången förra veckan märkte jag att det var mina läder xP Och vi hade också kvar silver stigbyglarna som vi bytte till inför Hahbylund :P Haha men efter jag ridit så fixade jag hans grejer och åkte hem <33



Nu är det iaf betämt att jag, Hanna och Lisa ska sova över på lördag nästa vecka ;)) Carro har vi inte frågat än hon är fortfarande på Mallorca och kommer hem imorgon tror jag :P Om vi sover över så kommer vi iaf ha grymt kul :D Mkt bloggande då iaf ;D

Hanna & Moa <33


Kommentarer
Postat av: Frida ♥

Jättefin blogg du har!

Kika gärna in på min och anmäl dig också till Veckans blogg. :)

Kram

2011-07-30 @ 01:06:38
URL: http://fridablombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0