Molle

Vid typ 1 eller nåt så åkte jag och mamma upp och städade på veda igen :P Sen vid 5 så åkte vi hem och bytte om och sen åkte vi till Thorshoma. Jag började gå ut med Tucke en bit och fotade shettisarna på stallet brevid oss. Dom är såååå sööööttaaaa!! <333 älskar dem <3 sen när jag gått klart med Tucke lämnade jag hans grejer och gick och hämtade Shani och Molle i sommarhagen. Jag började med Shani som absolut inte ville komma men gick fick in honom till slut. När jag tagit honom gick jag mot Molle, samtidigt kom mamma och tog Shani. Jag gick tillbaka med honom och ställde honom i spolspiltan och gjorde klart honom. Jag hoppade upp utanför stallet coh skrittade iväg och red på gräsbanan i typ en halv timme. Han var jätte dryg och jättestark så jag skrittade ut i skogen istället <3 Jag skrittade slingan i skogen och sen när jag kom till fältet kännde jag för att galoppera lite där. Jag skrittade en bit först sen fattade jag galopp och galopperade en hel sida på fältet <3 Jag saktade av till skritt när jag kom till hörnet. Jag skrittade en bit sen började jag trava och just då ringde min mobil så jag stannade och svarade och började skritta. Det var Carro som ringde och sen när jag pratade med Carro såg jag en grävling 10m bort på stigen och jag blev asrädd så jag vände på en gång och skrek i mobilen: AAAAHHH EN GRÄVLING!! STICK JÄVLA ÄCKLO!!! AAHHHH NU STICKER JAG!!! Carro fattade inget :P Men när jag pratat klart med Carro travade jag och galopperade hem för att inte träffa på en till grävling. När jag kom tillbaka så spolade jag av honom och släppte ut honom i hagen och det första han gjorde var att slicka Shani på mulen och det andra var att rulla sig precis bakom Aramis rumpa <3 lilla sötisen <3 Bilder från idag kommer nog imorgon eller nåt :P Imorgon ska jag gå och se hp 7 del 2 med pappa och adam ^^ dom är inte dom bästa att se på bio med men ändå. Sen på lördag ska jag sova hos Carro <33


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ja jag blev väldigt förvånad när du skrek! xD Men det ska bli Askim att du ska sova över! :D <3333

2011-07-14 @ 23:19:43
URL: http://lizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0