22/23 Juli

Nu fortsätter jag på förra inlägget ;) pallar inte läsa om det och vad jag hade skrivit exakt kommer jag inte ihåg ;P aja vi åkte till stallet vid 9 och hämtade in rendes. Nina och o frågade om jag ville rida molle en stund och det tackar man ju inte direkt nej till :P Jag hämtade honom i hage och tänkte på vad jag skulle göra. Jag tänkte att jag skulle ta ett riktigt dressyrpass på gräsbanan men blev det så?? Nej, jag red ut med mamma och Nina -.- Uteritt=sitta och sova <3 Vi red upp till Ladan och tillbaka och sen tog vi några varv i galopp på ett fält <33 Sen när jag fixat klart Molle efter så hämtade jag in Tucke och gick en sväng med honom <3 det var så himlans varmt efter ett ridpass i 30 grader ute i mjukisbyxor x) hade inga ridbyxor eftersom det inte var tänkt att jag skulle rida :P men jag hade hjälmen och stövlarna i stallet. Men det var så himla varmt så jag satte mig på en kall sten i suggan och lät Tucke äta gräs i typ 15 min. Jag tyckte inte att det var super skoj så jag lutade mitt huvud på mitt knä och höll på med mobilen. Sen kom en gubbe som jag blev jätte rädd för och ba: Hallå? och jag blev så jäkla rädd att jag tappade mobilen och svarade tillbaka typ hej elr nåt men jag blev så himla rädd eftersom jag inte hörde att han kom x) Men när vi fixat klart alla hästar så åkte vi hem och drog till stan vid typ 4-5. Vi kom fram så sent att vi inte hann shoppa nåt. Sån himla cp för på typ samma ställe som resturangen var så fanns det HM, Bik Bok, Gina Tricot, Monki och Weekday. så himla damp att jag vi inte hann :(( Men jag och mamma ska dra dit på måndag <33 men resturangen vi var på hette typ Kho phangan eller nåt sånt :P Det var iaf super coolt. Allt var typ självlysande och det var växter typ överallt. och toaletterna var lite udda... det fanns typ 2 toaletter brevid varandra och väggen i mellan var gröna flaskor så man såg igenom fast suddigt men man kunde se vad den andra gjorde "/ Och på ena toaletten var det ett stort hål i väggen bakom en "/ Men jag åt iaf nån soppa men kött och grönsaker i det var super gott men as starkt :P Sen åkte vi iaf hem och nu sitter jag i sängen och chillar <3 Jag har typ inget o göra på dagarna :(( Nästa vecka ska vi göra lite grejer ^^ jag o mamma ska kanske in till stan på måndag och sen kanske vi ska till åland tisdag-torsdag annars kanske vi ska måndag-onsdag. Det beror på vad det e för väder där "/ jag måste hinna shoppa innan rean är slut !! Aja nån som vill göra nåt imorn är det bara o messa ;) Eftersom jag är på min dator kan jag inte ladda upp bilder så gör det imorgon. Har en massa bilder på både hästarna och inne från stan ;) har en på mig i mjukisbyxor och ridstövlar x) skitskönt men fult som f**n xP Lägger upp dem imorgon hinner inte nu ;) ska sova lite <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0