30 Juli

Nu är Carro hemma från Mallorca!! Rätt nice! Nu är alla hemma!! Och på lördag så träffas vi ju säkert :D Haha pratade nyss med Carro på telofon om att jag fick en asnice kommentar av gangsterponnyn (skvallerblogg) Lite nice xP Tänker inte publicera den för det var ett svar från en kommentar jag gjorde på hennes blogg ;P Hoppas hon inte skvallar om mig nu :O Tror inte det eftersom min blogg inte är så stor och det är typ 1 person som jag fått fler än 1 kommentar av (förutom de jag känner ofc ;) ) Men om det blir nåt snällt skvaller blir jag ju överlycklig :D Haha fast om det blir nåt blir det nog bara skit eftersom att jag kommenterade en lite taskig grej på hennes blogg :P hehe :P Nu ska jag ta o läsa lite bloggar :)) Kommentera gärna min blogg så kommenterar jag din lilla fina blogg ;P Haha btw glöm inte bort tävlingen nu som avslutas om 5 dar!!
Och bara för dem som inte vet så ska jag tjata lite till :P Failbild som skickas till min mail ([email protected]) eller lägg upp den på din blogg och länka i en kommentar ;) 3 placerade med fina priser! bara för att jag är underbar så får man skicka 2 bilder men man kan bara få placering med 1 ;) Hehe vet att jag tjatar super mkt men jag vill ju att ni är med <333 Bara för att min lillebror mutar mig med godis så måste jag kolla på skräckfilm med honom inann jag läser era underbara bloggar :(( Men sen lovar jag <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0