Stjärnsborg

Idag var vi ju på stjärnsborg. Jag gick upp vid typ 7 och klädde på mig och åt frukost. Sen släppte jag ut kaninerna och sen åkte vi. Vi åkte till med Malin Isaksson dit. Fölets ägare Erika var också med. När vi kom fram så lastade vi ur hästarna och gick mot ultraljudsgrejimojsen x) När vi kom fram så var det samtidigt ett annat sto som kom ut med sitt föl <3 Men vi gick in med Fia och fölet. Mamma höll i fölet medan vi andra kollade på Fia. Det såg bra ut och hjärtat på det lilla, lilla fölet i magen dunkade <3 När vi var klara så gick vi ut och Malin och Erika lastade hästarna och jag och mamma gick in i hings stallet och kollade. Sen så åkte vi till Erikas stall och lämnade Fia och fölet. Sen åkte jag och mamma med Malin till Örsta där hon har sina hästar och hälsade på dem. Sen åkte vi hem och nu har jag typ inget att göra :P Nu kommer lite bilder från idag ^^

Fölet som hette typ Charmorita eller nåt sånt xP

Fölis igen :P

Hemma igen :)

Snygg hingst får syn på snyggt sto ;)

Erika hade ett föl i sitt stall också. Också ursöt :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0