Vaxholm

Idag var jag, pappa och Adam och badade i Vaxholm det var super varmt i vattnet och jag såg en massa fiskar ;P Sen åkte vi in till centrum och åt lunch, pizza <33 Efter vi ätit så gick vi runt i lite affärer och jag köpte en vit piké (att rida i såklart ;) ) och ett par strumpor sen köpte vi glass. Pappa och Adam köpte mjukglass och jag köpte kulklass med daim i <33 Super god <33 Super nöjd över tröjan också <33 kommer nog  ha den rätt mkt :) Nu måste jag bara skaffa lindor och ett shabrak till plutten sen är vi super fina :D <3 Hoppas han hinner bli bra i år så hinner vi kankse tävla en till lokal tävling ;D Vill ju tävla p-cup dressyr nu och då får man inte ha tävlat lokalt elr högre samma år "/ Men jag kommer fortfarande få tävla på thorsholma och klubbtävlingar på veda med han :D <33 Fast det är ju igentligen igen idé med thorsholma cup jag får ju placering varje gång ju ;P Första gången tvåa andra & tredje gången trea. Haha :P Bästa egipaget i världen så det är ju inte så konstigt ;P haha! hoppas verkligen jag får tävla dressyr iår eller till nästa termin iaf. Jag har ju gett upp hoppningen totalt nu så då är det ju bara tråkigt om jag ska behöva tävla hoppning :(( Men hoppas verkligen annars får jag stå ut ett år till ;P Kan ju alltid satsa på en bra framridning ;p haha!

Jag vet att det är lite fult att jag står o håller i den men det är lite svårt med webcameran ;)

Vad tycker ni om den? Jag köpte den på nåt som hette typ rock rigg eller nåt. Den kostade egentligen 995 men fick den rätt mkt billigare ;) Den som först kommer närmast priset innan 24.00 ikväll får en länkning! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

450 ? :) <3

2011-07-31 @ 20:57:03
URL: http://cagetown.blogg.se/
Postat av: Carro :))

499:-? :p

2011-08-01 @ 00:07:49
URL: http://lizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0