Veda

Idag så var vi på veda. Carro var där vid 9 och Lisa kom med tåget till mig vid 12 och sen fick vi skjuts av mamma till stallet. Vi gick upp till stallet och fotade hästarna i vanliga hagen. Toy var lite mobbad :( Sen gick vi ner och då kom Carro också. Sen kom Hanna och Michelle. Vi hjälpe mamma lite med LOK-stöds papprena i typ 3 timmar -.- Sen gick vi ut till sommarhagen :D Lisa, Hanna och Michelle cyklade och jag och Carro fick gå -.- När vi kom fram till hagen stod alla hästarna rätt nära grinden, rätt skönt så man slapp gå hela vägen in. Michelle och Lisa blev direkt fast vid Trocadero och jag och Hanna gick vidare. Hanna stannade vid Moa och jag gick till Fantis <3 Carro cyklade hem på Michelles cykel nån gång när jag var hos Fanta tror jag :P Sen hittade vi en sko på marken så Michelle, Hanna och Lisa gick runt och kollade om det var nån som tappat nån medans jag stannade kvar med Fantis <3 Sen var vi tvungna att gå tillbaka så då fick jag lämna min lilla plutt i hagen <3 Dom andra ska dit imorn också fast då ska jag ju vara med Frida så då kan jag inte :( Fast man kanske kan åka dit nån annan dag på sommaren ^^ Här är lite bilder från idag :))

Dorina <3

Dorina & Nougat <3

Dorina & Nougat pussas lite <33

Tiptop <3 Om han bara hade öronen framåt så... <3

Maestro och Love <33

Fanta <33

Jane <3

Hanna och Moa <3

Hanna och Moa <3

Hanna <3

Michelle och Trocadero <3

Fanta och Käck <3 Bästisarna <3

Bästisarna igen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0