Carro

Det här är typ mitt tredje inlägg idag men ändå :P Men idag har jag iaf varit hos Carro. Jag vaknade vid typ 10 och åt frukost. Jag tog tåget kl.11.30 och när jag kom till ormsta spöregnade det men i bällsta regnade det inte alls :P Men Carro kom och mötte mej vid tåget och sen gick vi till henne. Vi gick till hennes rum och fixade en header och själva bloggen till mej :D Vi bestämde att hon skulle sova över hos mej på fredag :D Vi kanske ska se på När lammen tystnar :D Jag har sett den typ 4 gånger men den är jätte bra <3 Men iaf efter vi fixat bloggen så åt vi lunch. Billys Pan Pizza :)) Haha men sen gick vi ut med hennes hund i spöregnet och sen gick vi upp på hennes rum och bara typ snackade lite och höll på med mobilerna :P men sen åkte jag hem med 10 i 5 tåget och nu sitter jag här och kollar på hajen :P Imorgon ska jag till Tucke <3 Han är halt så han ska bara ut och gå men det är kul ändå :D Och eftersom att min dator är helt muppig så kan jag inte ladda upp bilder. Så jag kan bara ladda upp bilder från nån annan dator som kanske inte blir så ofta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0