....

 Onsdag 29/6 
Jag kom till stallet vid typ 9 halv 10. Jag red Brownie utan snodd den här gången. Sen så gjorde vi lite skänkelvikning och lite galopp som vanligt xp Han bockade rätt mkt :P Sen så hoppade jag Fanta på hoppningen. Det gick rätt bra. Kommer inte ihåg så mkt mer :P
Torsdag 30/6
Jag cyklade upp vid typ 10 i 9 och kom dit vid typ fem över 9 och mötte Michelle och Hanna i omklädningsrummet. Jag gick upp och fixade Brownie och gick ner. Idag hade jag martingal. Hehe första dan hade jag hälften inget hälften snodd, andra dan snodd, tredje dan ingen fjärde dan martingal :P Vi började med att jobba dem i skritt och sen i trav, lite som alla andra dagarna. Magnus filmade hela ridpasset och det såg så J**VLA dåligt ut för mig. Mina underskänklar var jätte långt fram och knäna stog rakt ut så man såg igenom mina knän och sadeln -.- Måste bättra mig kankse xp Sen så jobbade vi lite galopp. När vi fixat hästarna åt vi lunch och byggde banan. Vi fixade klart hästarna på typ en kvart :P Vi började trava fram dem. Jag var så jäkla trött så jag orkade typ inte driva xp Men sen började vi galoppera och hon var jätte duktig <3 Sen började vi hoppa, det gick rätt bra. När vi skulle hoppa banan gick det inte bra alls -.- Vi hoppade på en serpentin nere från A och den gick rätt bra. Sen från C var det en oxer snett igenom och den hoppade hon på första försöket <3 Sen galopperade hon ut på andra sidan och sprang rätt in i Paloma. Hon som red blev rädd och red rätt in i hörnet :P men sen var det ett snett igenom som hon inte skulle hoppa -.- Men efter typ 5 ggr gick det :D Sen var det ett hinder kvar som gick rätt bra :)) Hon sprang in på ponnyarnas bana en gång till också :P I slutet hoppade vi banken ute :)) Då hoppade hon utan att tveka :)) Dumma häst som kan hoppa ute men inte inne -.- Sen byggde vi bort banan och åkte hem :)) Nu taggar vi om för imorgon. Efter ridningen då så ska vi rida hästarna till betet, men eftersom att Brownie går på hoppningen så får inte jag ta honom :(( Men jag får ta Fanta istället :DDDD <33333333

Är inne på min dator nu men om jag hinner imorn kan jag ladda upp lite bilder från idag och igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0