Filmkväll <3

Nu sitter jag och Carro i mitt rum och latar oss. Vi har nyss proppat i oss massa skit som pizza, coca cola, chips, dipp, choklad och massa sånt :P Nu håller vi på att spy :S Carro hade tagit med en film som heter dreamer men när hon öppnade den så var det solsidan där i :P haha
Nu är jag inne från min dator så jag kan inte ladda upp några bilder :( men kankse imorn från mammas eller pappas dator :P Och imorn ska jag rida MOLLE :D Jag och carro kollade nyss på massa bilder med hästar som stod på veda förut <3 saknar verkligen Saffran och Sensitive <3 kommer ihåg från en lektion några veckor innan saffran togs bort :( <3 Hon sprang in i ett hinderstöd! <3 Så hemskt :'( <3 Saknar henne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0