måndag

Om typ 45 min ska jag börja cykla upp till Veda :) Hanna och Lisa kommer typ en timme senare än mig. Eftersom att jag ska vara där hela dagen så kommer jag nog inte kunna blogga förän ikväll. Jag tror att jag ska till veda imorgon också om nån kanske följer med mig :)) Men på onsdag ska jag följa med Hanna till Simpan så då ska jag ju inte dit. Jag hade ändå inte kunnat komma dit :P eftersom att jag kommer vara hos Lisa då så aja men torsdag och fredag kanske går :P Jag har typ inget att göra i 45 minuter :( Hoppas det inte blir regn idag inge kul att cykla hem på en blöt cykel. Den när blöt nu men nu kan jag torka av den ändå :P Nu är det bara en halv timme kvar :D Inte för att jag är jätte taggad på att hjälpa småbarn men jag vill inte sitta här :P och sen lite för att jag är taggad på småbarn men mest för hanna och lisa :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0