Ny blogg!

Tjabba! Nu har jag skaffat en ny blogg igen som jag hoppas jag kan hålla igång den här gången. Jag heter iaf Hedda och är född 31/10 1998. Min mamma har en häst som heter Marabou han är en Hannoveranare Imp Tyskland och är född 13 mars 2000 :P Vi köpte honom från ridskolan Vallentuna Ridskola där jag rider 2 ggr i veckan. Jag har också en medryttarhäst som heter Tuckmill Silver och han är korsningsponny Imp Irland och född 1989. Han är världens sötaste ponny <3 Jag har tävlat honom 3 ggr på Thorsholma (stallet där han står) första gången kom jag tvåa, andra och tredje gången kom jag trea :) sen har jag tävlat honom på Sundby Ridklubb en LB:1 och då fick jag 58% och kom på delad artonde plats :) och sen en gång på Hagbylund när han var halt så han i LC:1 så fick jag 54% och kommentaren dålig i bak och i LB:1 så blev jätte halt innan vi skulle gå in så då åkte vi hem. Men nu pallar jag inte blogga mer just nu men jag bloggar kanske lite mer sen :P


Jag och Tucke på framridningen på Hagbylund :))


Kommentarer
Postat av: Erlandjeanette

good site, need more information! Thank you

2012-01-24 @ 11:09:31
URL: http://erlandjeanette.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0